Умови обслуговування

Ці умови є публічною офертою. Вони розроблені для регулювання ділових відносин між Host-World (далі – Компанія) та клієнтом. Ця публічна оферта не потребує підпису. Якщо клієнт замовляє послуги та оплачує їх, він/вона чітко заявляє, що приймає зазначені Умови, як зазначено нижче. Компанія залишає за собою право змінювати або доповнювати зазначений документ в односторонньому порядку. Попереднє повідомлення клієнта не вимагається.

ЗАБОРОНЕНО:

    • програмне забезпечення та будь-який інший вміст, що порушує чинне законодавство відповідної країни;
    • сайти з продажу товарів та/або послуг, які порушують чинне законодавство відповідної країни;
    • порнографія (серед іншого, неповнолітні, тварини (зоопарк), інцест);
    • вміст для дорослих, включаючи посилання, за винятком країн, де це дозволено законом;
    • шкідливі програми, віруси, інші шкідливі програми та будь-які посилання на них;
    • викрадення інформації, злом веб-сайтів, будь-яка інша подібна діяльність і практика;
    • програмне забезпечення, що використовується для будь-яких типів атак, будь-які засоби перевірки проксі тощо;
    • шахрайські сайти, будь-які HYIP проекти, включаючи посилання на них; будь-який спам, xrumer, захоплення, ботнети, субмітер, будь-яке подібне програмне забезпечення;
    • використовувати IP-адреси, які не є вашими;
    • ресурси, що використовуються для розповсюдження будь-яких незаконних наркотичних засобів тощо;
    • ресурси, що поширюють будь-яку расову чи етнічну ворожнечу;

У разі зловживання Компанія має повне право вжити наступних заходів:

        • Дати 24 години на усунення порушення, без блокування та призупинення жодних послуг протягом цього періоду;
        • Блокувати всі доступні сервіси до усунення зазначеного порушення;
        • Повністю відключити ресурс без повернення внесеного платежу.

Якщо дії Клієнта прямо чи опосередковано спричинили Компанії збитки, Компанія має право накласти штраф.

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КЛІЄНТА

        • Клієнт зобов'язаний дотримуватись усіх правил, зазначених у Правилах та Умовах.
        • Клієнт зобов'язаний повідомити компанію про призупинення використання послуги за 15 днів до закінчення терміну користування. Повідомлення подається через систему тикетів.
        • Клієнт зобов'язаний здійснювати спілкування зі співробітниками Компанії за допомогою доступних засобів зв'язку з дотриманням етичних і професійних стандартів.
        • Клієнт має повне право на повернення коштів, якщо кошти не були використані.
        • Клієнт має повне право використовувати будь-який вид безкоштовної технічної підтримки у випадках, якщо він відповідає Документу.
        • Клієнт має право на безкоштовний доступ до послуг адміністратора відповідно до переліку зазначених послуг.
        • Клієнт має право відстрочити будь-який вид платежу на розсуд Компанії.
        • Платежі в криптовалюті не повертаються
        • Ми не повертаємо кошти за послугу через недоступність IP у Туркменістані

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ТОВАРИСТВА

        • Компанія залишає за собою повне право в односторонньому порядку змінювати правила будь-якого виду надання послуг. Повідомлення Клієнту не надсилається.
        • Компанія залишає за собою право видалити VPS-сервер або обліковий запис віртуального хостингу, якщо оплата за вказану послугу прострочена на 10 днів. Дані, що зберігаються на рахунку, можуть бути повернені у разі повної оплати за період, що минув.
        • Компанія може вимагати будь-які копії паспортних даних або іншого ідентифікатора.
        • Компанія залишає за собою повне право припинити або призупинити обліковий запис або сервер Клієнта в таких випадках:
        • Технічне обслуговування;
        • DDOS атаки;
        • Форс мажор.

ГАРАНТОВАНІ ПОСЛУГИ

        • Компанія гарантує повну відповідність наданого ресурсу вимогам, зазначеним у тарифах.
        • Компанія гарантує розумну компенсацію за будь-які види простою, спричинені компанією. Компенсація виплачується виключно у вигляді додаткового безкоштовного періоду користування послугою. Ця гарантія поширюється на послуги хостингу та VPS.
        • Компанія гарантує 99% UpTime, за винятком випадків проведення технічного обслуговування обладнання та оновлення програмного забезпечення, а також у разі DDOS-атак і форс-мажорних обставин, включаючи простої, що виникли внаслідок дій Замовника.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

        • Компанія не несе жодної відповідальності за вибір Клієнтами ОС для використання, тарифів, програмного забезпечення та будь-які наслідки такого вибору.
        • Компанія не несе жодної відповідальності за пряму чи будь-яку непряму шкоду, роботу будь-якого типу стороннього програмного забезпечення чи послуг, втрату ділової репутації клієнта та/або будь-які фінансові втрати, пов’язані з перехопленням, будь-якими типами даних втрата, DDOS-атаки та інші обставини, пов'язані або не пов'язані з діями клієнта внаслідок простою сервера.
        • Компанія не має доступу до будь-якого типу вмісту, що зберігається на серверах Клієнта. Компанія не перевіряє вміст Клієнта на його повну відповідність Умовам, якщо немає скарг від відповідних третіх сторін.
        • Компанія не несе жодної відповідальності за можливі затримки встановлення сервера, якщо зазначені причини затримки не знаходяться під контролем Компанії.

ВІДМОВА В НАДАННІ ПОСЛУГИ

        • Компанія залишає за собою повне право повністю відмовити Клієнту в наданні зазначених послуг у разі будь-якого виду образливого поводження, включаючи приниження гідності будь-якого співробітника(ів) Компанії.
        • Компанія залишає за собою повне право повністю припинити надання послуг у разі порушення будь-якого із зазначених правил.
        • Компанія залишає за собою повне право не допускати розміщення будь-яких матеріалів, що порушують загальнолюдські принципи гуманізму.

ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

      • Компанія не має права встановлювати наявність або відсутність правопорушення. На це уповноважені лише відповідні судові та правоохоронні органи
      • У разі порушення інтелектуальних прав правовласник звертається зі скаргою до власника хостингу. Власнику хостингу надається час для відповіді на скаргу.
      • У разі ігнорування скарги Компанія має право заблокувати сайт Клієнта до тих пір, поки не буде знайдено належне вирішення спору.
Наш блог